fredag 20 april 2007

eye lost you

Tentor och jag, alltså. Jag tjatar ganska mycket om dem men de genererar ofantligt mycket ångest så det är proportionerligt. När jag pratade med D tidigare ikväll gjorde han mig uppmärksam på att jag hade läst in helt fel sidor. Då gav jag upp lite, men jag ska försöka ta tag i det igen. Jag kan ju läsa i drygt sju timmar nu om jag orkar hålla mig vaken. Annars får jag helt enkelt skriva två tentor på samma dag i sommar men det ska jag väl klara av. Jag pluggar inte och misslyckas därför. Jag vet innerst inne att jag kan om jag bara läser, så jag ska ta mig i kragen.

Det var länge sedan jag bar skjorta. Hahahahaha.

Jag är ganska trött. H har lagt upp nya låtar på myspace och de är skitfina och ger mig hopp om våren. Det är så skönt. Jag tycker om hopp. Jag hyser mest en massa icke-hopp, tillfälligtvis tror jag.

Idag har jag försökt få min syster att lyssna på saker jag tycker om (på hennes initiativ). Det var ett tag sedan jag senast utövade en musikalisk offensiv, men idag skickade jag Au Revoir Simone, Radio Dept. och Lali Puna (hon ville ha blipp, påstod hon) och länkade slutligen till ett gulligt rockband på myspace. Jag tror hon tyckte bäst om de senare.

Den här "länka till myspace"-grejen är en engångsföreteelse.

Inga kommentarer: